KAFALAR SHOW ABONELERLE BİR YAYIN!

  • Публикуван на преди 7 месеца

    Kafalar

    Продължителност: 1:16:06

    Türkiye'de ilk kez sizlerle interaktif bir içerik çekmek istedik ve bu içeriği de canlı bir şekilde yapmak istedik. İzleyen herkese çok teşekkür ederiz :)

    Selamlar arkadaşlar, Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    bgnick.info/down/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Qjoin

    2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: bgnick.info/down/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg
    Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
    bgnick.info/down/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q
    Instagram Hesaplarımız:
    Resmi Hesabımız: kafalarresmi
    Atakan Özyurt : atakanozyurt
    Fatih Yasin : fatihyasinim
    Bilal Hancı : bilalhanci
    Twitter Hesaplarımız:
    fatihyasinim
    bilalhanci
    atakannozyurt

özlem rengi
özlem rengi

Çokkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllll bilal abiiiii u üçünüzüde Çokkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmm seviyorummmmmmmmmmmm seviyorummmmmmmmmmmm

преди 17 дни
Eda
Eda

Fatih yakalandı 54:03 😂

преди месец
mustafa akgül
mustafa akgül

Ezana olan saygilarindan ötürü kafaları can ı gönülden tebrik ediyorum.

преди месец
Cansu Kandemir
Cansu Kandemir

Konsept çok iyi ve özgün ödül sürekli vermeseniz de böyle canlı etkileşimde seyirci çok katılım gösterir bence umarım devamı gelir

преди месец
Hakan_ceferoff Instagram
Hakan_ceferoff Instagram

36:00 dakka atakan osuruyo😁

преди 2 месеца
MEHMET SANCAK
MEHMET SANCAK

Atakan canim kardesim, benim hediyem nerde bak valahi almasan cok acayip darilirim can kardesim seviliyorsun Allaha emanet ol hediyemi unutma 😉

преди 2 месеца
ARDA GÜN
ARDA GÜN

tekrar tekrar izledim ama az video geliyo

преди 2 месеца
AHMET QARANFIL
AHMET QARANFIL

Yesss

преди 2 месеца
Halime Bicen
Halime Bicen

Atakan abinin sesi cok guzel 🥰🥰🥰

преди 2 месеца
M
M

Atakana peruk çok yakışıyoo 😻 kaç videoda gördüm çok ii😁❤️

преди 2 месеца
Şeyhmus KAYMAZ
Şeyhmus KAYMAZ

güzeldi gençler

преди 2 месеца
Ömer Faruk Gök
Ömer Faruk Gök

Abilerim reklam işinin bokunu çıkarmışsıniz ya k.b da kaç tane reklam izledim

преди 2 месеца
Batık Oyuncu
Batık Oyuncu

adama lara bak adam gibi

преди 2 месеца
Ecrin Naz Şeker
Ecrin Naz Şeker

Acuna söyleyin sizi alsın sjsjsjsjsjsj

преди 3 месеца
Eda Köse
Eda Köse

Bilal hanci sakal bu şekil iyi 👌

преди 3 месеца
Mücahit Kaya
Mücahit Kaya

Cok manyak olmuş bu devam etmeli ya ndrnfjfndjdmdkf

преди 3 месеца
zehra sözer
zehra sözer

2021 kafalar showu bekliyoruz

преди 3 месеца
Esat
Esat

Atakan gibi bi dostum olsun isterdim.

преди 3 месеца
timur koktas
timur koktas

24:08 soldan yiyip sağı tutması :D

преди 3 месеца
Serhat Demiral
Serhat Demiral

Çok güzel olmuş kafalar grubunun ve ekibinin emeğine sağlık umarım çok daha iyi yerlere gelirsiniz 👏👏👏👏

преди 3 месеца
emir cemaloğlu
emir cemaloğlu

Bravo

преди 3 месеца
senanur sucesme
senanur sucesme

24:10 mjdjsjdjs

преди 3 месеца
Altın Turkuaz
Altın Turkuaz

Selamunaleyküm👋🏻 kendi çapımız da eğlenmek amaçlı vinelar çekiyoruz amatörüz kendimize profesyonel demiyoruz, *kanal'a göz atabilirsiniz* hayırlı geceler☺️☺️

преди 3 месеца
always_ reynxkafalar
always_ reynxkafalar

o numarayı 7/24 aramassam banada kafalar famı demesinler :D

преди 3 месеца
SA
SA

Acun YouTube'u Exxen'e taşıdı Kafalar TV'yi YouTube'a

преди 3 месеца
must061
must061

Ezan arasinda ezani dinleseydik keske

преди 3 месеца
DESTROYER
DESTROYER

Abi bence bu kafalar show u ayda 1 yapın hem youtube da hem de başka platformlar da +1 leyin de görsünler arkadaşlar

преди 4 месеца
petrichor
petrichor

ezan okunuyor diye mola verip şarkı açanda ne blm

преди 4 месеца
SEMANUR SAYISIZ
SEMANUR SAYISIZ

Onlarda ezan okunuyordu

преди 2 месеца
Enes Dursun
Enes Dursun

Şu sesi nezaman halletceksiniz

преди 4 месеца
Sevim Osma
Sevim Osma

Fatih Yasin bu iş için yaratılmış , canlı yayında böyle işler yapmak hoş olmuş tebrikler , bir de hiç istememesine rağmen Volkan Arslan'ın saçını aşırı ısrar ederek kesmeniz hoş olmadı geri kalanında oldukca eğlenceli emeğinize sağlık

преди 4 месеца
Muhammed Aslan
Muhammed Aslan

Atakan candır gerisi heyecandır

преди 4 месеца
ege egege
ege egege

Exxende bunu yapın beğenin görsünler

преди 4 месеца
Sude Nur Çırak
Sude Nur Çırak

Valla kafalar tek kelime ile harika

преди 4 месеца
61trab61
61trab61

abi

преди 4 месеца
The ırmak
The ırmak

O sweatten enes baturda da vardı 2 tane

преди 4 месеца
Prenses
Prenses

Offf Atakan ya aşığım sana ya

преди 4 месеца
PINAR'IN MUTFAĞI
PINAR'IN MUTFAĞI

Büyük ihtimal kendinize özgü stüdyo yaptıriyosunuz dimii 😃 orda devamlı canli program yayın fln yapicksiniz

преди 4 месеца
Mecit Yaşar
Mecit Yaşar

Bende atakanın üstünde ki sweatten istiyorum bi daha olsun

преди 4 месеца
İş Bende
İş Bende

Çok iyisinizz çok iyi videolarrr çok iyisinizz vücutlarınızz çokk iyii çok samimisinizzz çok iyi yayıncılarsınız ve çok iyi YouTuberlarsınız çok iyi oyuncularsınız MAŞALLAH çok yakışıklısınız ve çok güzelsiniz sizler buradaki insanlar gibi çok güzelsiniz ve çok yakışıklısınız vücutlarınızz çokk iyii teşekkürlerr ❤️❤️ çokk iyii vücüdunuzz varr çokk başarılısınızz çokk zekisinizz MAŞALLAH sizler buradaki insanlar gibi çokk başarılısınızz çokk zekisinizzz MAŞALLAH çok teşekkürler her durum için❤️❤️❤️❤️ İNŞALLAH ALLAH tüm insanların gönlüne göre versin AMİN

преди 4 месеца
pr2dator
pr2dator

1:15:22 WŞKEJBDWHDBQWHDBQIŞLDWBQNK

преди 4 месеца
Gamze Kuru
Gamze Kuru

Bence bilal daha iyi giyinmeli

преди 4 месеца
Yusuf Saver
Yusuf Saver

Ya Allah belanızı versin soysuz köpekler çocuklar sizi örnek alıyo aptallar

преди 4 месеца
Aleyna Çetin
Aleyna Çetin

HARIKAAA

преди 4 месеца
ibrahim sahan
ibrahim sahan

abı

преди 4 месеца
Serkan Kuran
Serkan Kuran

bu komsept çok iyi olmuş ayda 1 yapılsa çok güzel olur

преди 4 месеца
Beko Aep
Beko Aep

35:58

преди 4 месеца
Hüseyin Akarsu
Hüseyin Akarsu

Cok güzel olmuş 🧿🧿🧿

преди 4 месеца
Arda Morkoç
Arda Morkoç

ATAKAN ABİİİİ AYAKKABINNNIN MODELİNİ SÖYLER MİSİN LÜTFEEEN YADA BİLEN VARSA YAZSIN :(

преди 4 месеца
Penguen Bs
Penguen Bs

23:01 Fatih e bakın azından duman çıkıyor

преди 4 месеца
Oktay Özcan
Oktay Özcan

Haftada bir olmasada bence her ayın son konsepti bu olabilir💪💪💪💪

преди 4 месеца
MUHTEŞEM AKIL
MUHTEŞEM AKIL

Bilgiye aç veya sıradışı şeyler öğrenmek istiyorsanız hepinizi kanalımıza bekler ve yeni olan bu kanalı beraber büyütmemizde bize yardımcı olabilirsiniz ayrıca içerikler konusundada fikir verebilir ve merak ettiklerinizi öğrenebilirsiniz şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum. :)

преди 4 месеца
Buğrahan Aksoy
Buğrahan Aksoy

ÇLLLLLLLLLLLL

преди 4 месеца
hakan şen
hakan şen

EFSAANEE

преди 4 месеца
Sevval Aydın
Sevval Aydın

1.11.36 saniyeye iyi bakın Bilal Hancı nın ekran resminde Esin Ablayla olan fotoğrafı var...

преди 4 месеца
kadercan kara
kadercan kara

Ceza

преди 4 месеца
kadercan kara
kadercan kara

Sanliurfayada bekleriz❤❤❤

преди 4 месеца
kadercan kara
kadercan kara

Sizi seviyorum ya

преди 4 месеца
zeynep telek
zeynep telek

bir saatlik video

преди 5 месеца
jitem akrep apoletli
jitem akrep apoletli

Atakan merhaba bu mesajı sana yazıyorum . şehit bir polisin oğluyum bunu belgeleyebilirim. Bi sıkıntım var bu mesaja bu ülkede cevap verecek tek kanal kafalar ve tek insan atakan bi umut bekleyecem

преди 5 месеца
Serhat Topkara
Serhat Topkara

Abi 71 juşkırtmanın hepsini izledim en çok güldüğüm geleneksel kışkırtma böyle başladı adlı videosu

преди 5 месеца
İzzet Onur Gezici
İzzet Onur Gezici

KRALLAR 1 MİLYON MEHMETLE BİR VİDEONUZ GELSİN +1

преди 5 месеца
Arda Morkoç
Arda Morkoç

Atakan abi ayakkabını nerden aldıınn

преди 5 месеца
Cemrenss
Cemrenss

En iyisisiniz , her ay yapın bunu 💕

преди 5 месеца
kadir gök
kadir gök

Lutfen bidaha yapin bende şansimi deneyim

преди 5 месеца
Hayrunisa Türkoğlu
Hayrunisa Türkoğlu

Sizi çok seviyorum hep sizin vidyonuzu izliyorum özellikle fatih Yasini seviyorum 😂😂🦋

преди 5 месеца
Ulaş U
Ulaş U

KAFALAR BENIMLE BOKS MAÇI YAPAMAZ!!!!

преди 5 месеца
Her şey oyuncusu Kisa
Her şey oyuncusu Kisa

Lan şimdi mi yazıynuz sohbet e yoksa bu canlı yayın olurken mi sorularıma cevap verin

преди 5 месеца
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı

Çok fazla israfcisiniz

преди 5 месеца
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı

Çok fazla israfcisiniz

преди 5 месеца
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı

Çok fazla israfcisiniz

преди 5 месеца
Kumru Nazlı
Kumru Nazlı

Çok fazla israfcisiniz

преди 5 месеца
kubra kubra
kubra kubra

Ya şu pantolon atakanın üstünde çürüdü dnmxkxkdkdmxs

преди 5 месеца
Roblox Random Games
Roblox Random Games

sa

преди 5 месеца
Roblox Random Games
Roblox Random Games

abi bu canlımı

преди 5 месеца
Qkrips
Qkrips

kanalıma abone olun

преди 5 месеца
arjen ada turan
arjen ada turan

B Bİ BİL BİLA BİLAL BİLAL H BİLAL HA BİLAL HAN BİLAL HANC BİLAL HANCI ~~~~~~~~~ BİLAL HANCI BİLAL HANC BİLAL HAN BİLAL HA BİLAL H BİLAL BİLA BİL Bİ B

преди 5 месеца
arjen ada turan
arjen ada turan

A AT ATA ATAK ATAKA ATAKAN ATAKAN Ö ATAKAN ÖZ ATAKAN ÖZY ATAKAN ÖZYU ATAKAN ÖZYUR ATAKAN ÖZYURT ~~~~~~~~~~ ATAKAN ÖZYURT ATAKAN ÖZYUR ATAKAN ÖZYU ATAKAN ÖZY ATAKAN ÖZ ATAKAN Ö ATAKAN ATAKA ATAK ATA AT A

преди 5 месеца
arjen ada turan
arjen ada turan

F FA FAT FATİ FATİH FATİH Y FATİH YA FATİH YAS FATİH YASİ FATİN YASİN ~~~~~~~~ FATİH YASİN FATİH YASİ FATİH YAS FATİH YA FATİH Y FATİH FATİ FAT FA F

преди 5 месеца
arjen ada turan
arjen ada turan

K KA KAF KAFA KAFAL KAFALA KAFALAR ~~ KAFALAR KAFALA KAFAL KAFA KAF KA K

преди 5 месеца
Ayşe Balcı
Ayşe Balcı

Tek kelimeyle efsanesinizzz😍😍

преди 5 месеца
Adem Durak
Adem Durak

Yaw şu adamları keyifle izliyorum hepinizi seviyorum bi türlü ulaşamadım size ben @selimdurak.04 instgram hesabımdan cok yazdım eğer görürseniz abi konuşalım 10 dk bile olsa

преди 5 месеца
Aynur Ehedli
Aynur Ehedli

Tv ye tasirsaniz iyi olur Ben öyle bildim TV kanali

преди 5 месеца
Aynur Ehedli
Aynur Ehedli

TV kanalimi

преди 5 месеца
Gülüzar Yaran
Gülüzar Yaran

Sabri abi

преди 5 месеца
CASA
CASA

Selamun aleyküm bu yorumu gören kardeşim bir ricam var emek verip saatlerce sizleri güldürebilmek için videolar derliyorum destek verirmisin

преди 5 месеца
EZEL BAYRAKTAR
EZEL BAYRAKTAR

35:59 en utanç verici cezayı seçmeyip bırt yaparak iki cezayı birden yapan adam gibi adam Atakan Özyurt 😂❤️

преди 5 месеца
Every thing
Every thing

Kaslar göz kamaştırıyor 😄

преди 5 месеца
Ender Cürebal
Ender Cürebal

I

преди 5 месеца
sıradan Bir insan
sıradan Bir insan

Bu vidyo neden bu kadar çok dis like almış anlamadım çok tatlılar bence♡♥♡♥

преди 5 месеца
Ömer Saçar
Ömer Saçar

1:13:40 güzel yer

преди 5 месеца
Tumay
Tumay

Bilal klip arasında ne aldı ya sonlara doğru süperdi lsldksktkdgkrktkdkt

преди 5 месеца
Tumay
Tumay

23. 51 çift çok iyi dans ediyor lakrkekfksogd

преди 5 месеца
özgür kurtum
özgür kurtum

Kavga etmediğiniz videolar çok güzel ya

преди 5 месеца
AMBULANS 112
AMBULANS 112

BANA KIŞKIRTMA YAPAMAZSINIZ.

преди 5 месеца
songül
songül

Bir daha gelsin böyle yayınnnn

преди 5 месеца
Ebru Celevi
Ebru Celevi

Fatih'in sevdiği kişi seda

преди 6 месеца
Berna Özkaynak
Berna Özkaynak

Hiç kimse : Gerçekten hiç kimse : Atakan : evet arkadaşlar canlı yayınlarda oluyor böyle teknik aksaklıklar LVMFİCNDİXMDXKSM

преди 6 месеца
Ottoman Muzik
Ottoman Muzik

Bir Daha Yapın...Bir Daha Yapmalarını isteyenler +1

преди 6 месеца
Özcan Özkaya
Özcan Özkaya

Haftada bir olsunnnn

преди 6 месеца
Row Gaming
Row Gaming

Tmm. KArdeş

преди 6 месеца

Напред

GÖTÜR BENİ GİTTİĞİN YERE ! / MARDİN

1:00:41

GÖTÜR BENİ GİTTİĞİN YERE ! / MARDİN

Kafalar

Показвания 3,7 млн.

Sen Çal Kapımı 39. Bölüm (Sezon Finali)

1:49:48

Sen Çal Kapımı 39. Bölüm (Sezon Finali)

Sen Çal Kapımı

Показвания 2,3 млн.

Кървава Луна: СЕЗОН 2 ЕПИЗОД 5

21:13

Кървава Луна: СЕЗОН 2 ЕПИЗОД 5

The Boxing Antelope

Показвания 299 хил.

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

20:28

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

Suzie&Reni Georgievi

Показвания 42 хил.

YETERSİZ LİMİT! KAFALAR YENİ KONSEPT!

43:26

YETERSİZ LİMİT! KAFALAR YENİ KONSEPT!

Kafalar

Показвания 4,8 млн.

3xCEZALI VAMPİR & KÖYLÜ! w/ Ali Biçim & Mesut Can Tomay

36:19

TAKİPÇİLERİMİZLE HESAP KİMDE!  29.000₺

49:12

TAKİPÇİLERİMİZLE HESAP KİMDE! 29.000₺

Kafalar

Показвания 7 млн.

Kafalar Karışık Show 1. Bölüm (CANLI YAYIN)

1:19:38

Kafalar Karışık Show 1. Bölüm (CANLI YAYIN)

Kafalar

Показвания 2,1 млн.

BU VİDEOYA HAYIR DERSEN ÖLERSİN!

26:16

BU VİDEOYA HAYIR DERSEN ÖLERSİN!

Kafalar

Показвания 7 млн.

(A) A NORMAL DAY OF HEADS (WHO WILL THE ACCOUNT?

25:45

(A) A NORMAL DAY OF HEADS (WHO WILL THE ACCOUNT?

Kafalar

Показвания 8 млн.

Sen Çal Kapımı 39. Bölüm (Sezon Finali)

1:49:48

Sen Çal Kapımı 39. Bölüm (Sezon Finali)

Sen Çal Kapımı

Показвания 2,3 млн.

Кървава Луна: СЕЗОН 2 ЕПИЗОД 5

21:13

Кървава Луна: СЕЗОН 2 ЕПИЗОД 5

The Boxing Antelope

Показвания 299 хил.

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

20:28

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

Suzie&Reni Georgievi

Показвания 42 хил.

Maraşlı 16. Bölüm

2:14:26

Maraşlı 16. Bölüm

Maraşlı

Показвания 2,1 млн.

Sadakatsiz 27. Bölüm

1:47:36

Sadakatsiz 27. Bölüm

Sadakatsiz

Показвания 840 хил.

I Got Hunted By A Real Bounty Hunter

14:21

I Got Hunted By A Real Bounty Hunter

MrBeast

Показвания 39 млн.

Friday Night Funkin Animation- STRESS!

1:21

Friday Night Funkin Animation- STRESS!

TheShookKitty

Показвания 2,3 млн.

Rich Gamer vs Broke Gamer

10:38

Rich Gamer vs Broke Gamer

Troom Oki Toki

Показвания 1,2 млн.

HELLUVA BOSS - The Harvest Moon Festival // S1: Episode 5

18:04

HELLUVA BOSS - The Harvest Moon Festival // S1: Episode 5

Vivziepop

Показвания 11 млн.

EN İYİ PALAYI YAPAN KAZANIR! ft.@Unlostv

25:38

EN İYİ PALAYI YAPAN KAZANIR! ft.@Unlostv

Orkun Işıtmak

Показвания 1,5 млн.