AMİRAL BATTI! - KAFALAR VS TEAM ELWİND

  • Публикуван на преди 3 месеца

    Kafalar

    Продължителност: 28:36

    Değerli arkadaşlar bu hafta yayınladığımız videomuzun ismi: Amiral Battı
    Bu konseptte Üçer kişilik 2 takım karşı karşıya geliyor ve bir birlerini balonla vurmaya çalışıyor. 3 kere üst üste vurulan yarışmacı eleniyor. En sona kalan yarışmacı ise takımını kazandırmış oluyor.
    Kaan (Elwind) : bgnick.info/down/RNypOym0zPblz9lP5HH6ig
    Panky (Uğur): bgnick.info/down/fr6fbTC_CoSiLjk00KcFdw
    Hakan (Revanche): bgnick.info/down/9U3ecA-P_NfoLs7wPwrrhg

    Bu konsept Dude Perfect kanalına ait uyarlama bir konsepttir.
    Dude Perfect : bgnick.infovideos


    Selamlar arkadaşlar, Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    bgnick.info/down/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Qjoin

    2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: bgnick.info/down/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg
    Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
    bgnick.info/down/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q
    Instagram Hesaplarımız:
    Resmi Hesabımız: kafalarresmi
    Atakan Özyurt : atakanozyurt
    Fatih Yasin : fatihyasinim
    Bilal Hancı : bilalhanci
    Twitter Hesaplarımız:
    fatihyasinim
    bilalhanci
    atakannozyurt

emreamanat
emreamanat

VİDEO Bİ ORDAN Bİ ORAYA BAŞIMIZ DÖNDÜ

преди 16 часа
Siber Zorba
Siber Zorba

pankyme bak beee

преди ден
Bayram Evcimen
Bayram Evcimen

agaa bee reşat elendi

преди 10 дни
Elvan Kurt
Elvan Kurt

sıktııı

преди 13 дни
Xpert
Xpert

13:29 abi için sagı duruşu

преди 23 дни
Abdülkadir Işıktekiner
Abdülkadir Işıktekiner

24.57 atakan daha top atmiyo kazaniyolar fhnsdlujghfduljfdhgfd

преди 28 дни
Umut Gül
Umut Gül

Resat abi survivordayken nasıl geldi oraya

преди 28 дни
Taner doğan
Taner doğan

Aha aha abrağahhhh

преди месец
ertugrul erkal
ertugrul erkal

Dude perfect telif atmasın?:) onlar cok once çekmişti 3 4 yıl once

преди месец
Ömer Faruk Öz
Ömer Faruk Öz

tabut (gemi) boyutları aynı değil mi yayıncıların kilolu olup olması ile ne ilgisi var :)

преди месец
onur demir
onur demir

Kafalar, dude perfect içerikleri ile yol almaya başlamış :)

преди месец
mehmetkerem gunes
mehmetkerem gunes

Dude perfect çalıntısı aldım

преди месец
sadece bir yorumcu
sadece bir yorumcu

Biraz sıkıcıydı sanki 🙄

преди месец
Osmanlı torunu
Osmanlı torunu

Reşat değil mi o sunucu

преди месец
zeynep doģan
zeynep doģan

Bu elwind kadar itici bir insan olamaz ya ne komik, ne konuşması güzel. Boş bir insan.

преди месец
Mahdi khanlo
Mahdi khanlo

😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

преди месец
Raziye Nur Gümüş
Raziye Nur Gümüş

Reşatı görüp sevinenler :-) bi like

преди месец
AOSMAN 2.0
AOSMAN 2.0

BARİ BUNU ÇALMAYIN LAN

преди месец
İBRAHİM CABBARLİ
İBRAHİM CABBARLİ

kışkırtma gelsin diyenler +1

преди месец
Eyüp Okul
Eyüp Okul

kafalar twitchi tokatlayıp yolluyor oynat bakalım

преди 2 месеца
Ayse Solak
Ayse Solak

Kışkırtma gelsin diyenler😊😊

преди 2 месеца
Fluzhe
Fluzhe

video çok sıkıcı, panky olunca daha da SIKICI

преди 2 месеца
Alparslan Ozdemir
Alparslan Ozdemir

Dude perfect içeriği mi?

преди 2 месеца
Mert Han Karaca
Mert Han Karaca

ferit kemal şükrü getirin

преди 2 месеца
Caner Çiçek
Caner Çiçek

Sizlere ulaşmam lazım kafalar ailesi çok önemli‼️🙏🌹

преди 2 месеца
Yunus Ceylan
Yunus Ceylan

yaw bu youtuberler neden artık eşek yayıncılarla tiktokerlarla video cekmeye basladı

преди 2 месеца
Hakaans
Hakaans

BabağĞhlarrrr

преди 2 месеца
Anıl
Anıl

noldu kaslı çocuklar spor bittimi shedders brothersın reklamanı yaptınız bitti iş

преди 2 месеца
Bedirhan Daglı
Bedirhan Daglı

İnstagram: rastgelepaylasimlargrubu gülmek gerekli diyorsan senide aramızda görmek isteriz

преди 2 месеца
Dygulgr
Dygulgr

Kışkırtma kışkırtma kışkırtma

преди 2 месеца
Emir Gözübüyükler
Emir Gözübüyükler

Dud3perfect......

преди 2 месеца
t s d e a d l y
t s d e a d l y

elewinde kışkırtma

преди 2 месеца
havun
havun

Keko ıslığı :D

преди 2 месеца
oyuncu berat
oyuncu berat

Reşat abi survivore gitmedi mi

преди 2 месеца
Esma Birlik
Esma Birlik

Adamlar kendi tabutlarını hazırlamışlar bile😅😅😅 Şaka bi yana Allah korusun. Aminnn.😍😘😉.

преди 2 месеца
Yusuf Doğan
Yusuf Doğan

Bu oyunu limon tayfa ile oynayın pls tuğkan abi cordi aka

преди 2 месеца
Ömer Aydın
Ömer Aydın

Olmamış vesselam

преди 2 месеца
hakan Faruk çördük
hakan Faruk çördük

Elwind f

преди 2 месеца
TanerinAskerleriyiz Bumm
TanerinAskerleriyiz Bumm

Bunlar sizin isiniz degil yabancılardan icerik calıyonuz bali bire bir yapman yazık

преди 2 месеца
Onur Salan
Onur Salan

KORKU VİDEOSU GELSİN

преди 2 месеца
Oyun Kanalın
Oyun Kanalın

kanalıma abone ollllllllllllllllllllllllllllllll

преди 2 месеца
Buz M4
Buz M4

Ana Reşatta Varmış Laaa

преди 2 месеца
Batuhan Karadag
Batuhan Karadag

Kanalımda oyun videoları çekiyorum,herkesi beklerim :)

преди 2 месеца
marssi marssi
marssi marssi

Kafalar Youtubenin sefiridir.

преди 2 месеца
Yusuf Altuğ
Yusuf Altuğ

Baaaaaaabaaaaaaaaağğğğğğğğğ

преди 3 месеца
Ömer Kurt
Ömer Kurt

Pankyyy BABAJIM

преди 3 месеца
INSTAGRAM:Camperpm
INSTAGRAM:Camperpm

Dude purfect kanalinda 4 yil once ayni video paylasilmisti 100mn izledi iyi calmis kafalar

преди 3 месеца
Hakan UYSAL
Hakan UYSAL

Olmamış

преди 3 месеца
merve yanal
merve yanal

Atakan nie bu kadar sirinsinnn😝😝😝

преди 3 месеца
mertcan canarslan
mertcan canarslan

eskiden böyle deildi çalıntı içerik yokru eskiden

преди 3 месеца
mertcan canarslan
mertcan canarslan

bu içerik çalıntı aga do prefect die bi ekip bu içeriği çekiyo du bi zamanlar

преди 3 месеца
Suizer
Suizer

Editör Değişmiş Galiba :D Güzel Olmuş sj

преди 3 месеца
BY YAMAÇ
BY YAMAÇ

Zekli değildi bu

преди 3 месеца
turgay camyar
turgay camyar

editöre acıdım lan her balona bir yazı eklemiş kolay olmamalı

преди 3 месеца
w3nzs
w3nzs

Dudeperfect çalıntıymış la

преди 3 месеца
Hüseyincan Bozkurt
Hüseyincan Bozkurt

41.saniyede altyazida geçiyolar zaten izin almışlar adam lardan telif yememek için sonucda 55 milyonluk kanalın fikrini çalamazlasjsjsj

преди 3 месеца
Mürsel Özbek
Mürsel Özbek

Abi fude perfect ten almışsınız çök gücel kanal onlar sizi örnek alıcak yakında

преди 3 месеца
ilker kaan
ilker kaan

Dude perfect sezdim

преди 3 месеца
Yusuf Karakoloğlu
Yusuf Karakoloğlu

Anca yabancilardan icerik calin bunu bile calmış sınız emeksiz videolar.

преди 3 месеца
Mehmet gs2001
Mehmet gs2001

Elwind hayranıyım of ya

преди 3 месеца
İsmail yegin
İsmail yegin

Sırf şu elwind var diye diss like atasım geldi 🤮🤮

преди 3 месеца
İsmail yegin
İsmail yegin

Kafalar vs booş team

преди 3 месеца
Baran Kaya
Baran Kaya

Hesap kimde Dubai vardı abi noldu

преди 3 месеца
Yunus Emre Çetingöz
Yunus Emre Çetingöz

Lan şu yirmaa gidiyrum soyvayvıra gitmedimi lan

преди 3 месеца
Diyar Polat
Diyar Polat

süper konsept

преди 3 месеца
Hüseyin Hamza
Hüseyin Hamza

5:17 panky balonu yedi

преди 3 месеца
Məhəmməd Ismayılov
Məhəmməd Ismayılov

Resat abi simdi survivurda baskan

преди 3 месеца
Terlan Meherremov
Terlan Meherremov

kışkırtma gelmesin geri zekalı

преди 3 месеца
Emre Özbal
Emre Özbal

Böyle Saçma Şeylerin Ne Anlamı Var Ki

преди 3 месеца
Harun Güler
Harun Güler

NERDE O ESKİ KAFALAR.

преди 3 месеца
Merve
Merve

VİDEONUN SONUNA KADAR BİLE İZLEYEMİYORUM ARTIK

преди 3 месеца
Merve
Merve

ESKİ KAFALARI İSTİYORUZ

преди 3 месеца
Merve
Merve

ESKİ KAFALARI İSTİYORUZ

преди 3 месеца
Merve
Merve

ESKİ KAFALARI İSTİYORUZ

преди 3 месеца
Merve
Merve

ESKİ KAFALARI İSTİYORUZ

преди 3 месеца
Merve
Merve

ESKİ KAFALARI İSTİYORUZ

преди 3 месеца
Merve
Merve

ESKİ KAFALARI İSTİYORUZ

преди 3 месеца
Necdet Yelen
Necdet Yelen

Olmamış ((bence))

преди 3 месеца
MEHMET SEKİTAŞ
MEHMET SEKİTAŞ

Panky çaça yapıp dodge atardı ama alan dar

преди 3 месеца
onur koç
onur koç

27:06. Asıl tam isabet budur 😄

преди 3 месеца
İbrahim Peksoy
İbrahim Peksoy

Çok iyi 😂

преди 3 месеца
MEYMAN
MEYMAN

Güzel hatırınız için videoyu beğendim ama olmamış bu Gülmedim

преди 3 месеца
kader Karayay
kader Karayay

Çok iyiii çok güzel çok komikti

преди 3 месеца
kader Karayay
kader Karayay

😍

преди 3 месеца
law ki Wonk
law ki Wonk

Panky burda işin ne...

преди 3 месеца
Mahsun Balgay
Mahsun Balgay

Güzel içerik ama 4 yıl önce Dude Perfect tarafından yapıldı ama olsun 😂😉😉👊

преди 3 месеца
Gafur Aydın
Gafur Aydın

Boş işler özünüze dönün...

преди 3 месеца
iron girl
iron girl

Siz eğlendiniz ama ben sıkıldım :(

преди 3 месеца
Erdem Özdemir
Erdem Özdemir

Eski içeriklere dönün bunlar çok kötü bea eskiye dönün prodüksiyon isteseydik TV izlerdik

преди 3 месеца
Muhammed Yasak
Muhammed Yasak

Adamlar mis gibi konsept yapmış hala kışkırtma diyosunuz

преди 3 месеца
şahan
şahan

eskiden daha güzeldi

преди 3 месеца
Kafadarlar
Kafadarlar

Arkadaşlar biz kafadarlar. Bize abone olurmusunuz?

преди 3 месеца
Şimal Yılmaz
Şimal Yılmaz

Keske o tabutlarin on taraflari açılıp kapanabilseydi herkes rahat girebikirdi

преди 3 месеца
muhammed altın
muhammed altın

Çok güzel yaa eğlenceli bir video olmuş tebrikler 👏🏻👏🏻👏🏻

преди 3 месеца
Eylül Naz
Eylül Naz

niye bu kadar gömmüşler anlamadım emek verilmiş gayet de güzel

преди 3 месеца
hey sakln
hey sakln

KORKU VIDEOLARI, MEDYUM ALEX, LANETLI EV - istiyoruz

преди 3 месеца
Arda Kayaoglu
Arda Kayaoglu

devami gelsin

преди 3 месеца
Berat Kubat
Berat Kubat

güzel video

преди 3 месеца
ENSBTR
ENSBTR

KMZA🇹🇷🛡

преди 3 месеца
Aytac Yener
Aytac Yener

🌹💖❤️💕

преди 3 месеца
Burak Narçiçeği
Burak Narçiçeği

abi 24.55 te top uzaya gidiyor yakın kamerada adama geliyor ben anlamadım nasıl oluyor

преди 3 месеца

Напред

3xCEZALI VAMPİR & KÖYLÜ! w/ Ali Biçim & Mesut Can Tomay

36:19

DEV SAKLAMBAÇ 2 / ÖZEL AIRSOFT EKİBİ / ÖZEL HARİTA

31:53

DEV SAKLAMBAÇ 2 / ÖZEL AIRSOFT EKİBİ / ÖZEL HARİTA

Kafalar

Показвания 2,7 млн.

АТАНАС КОЛЕВ - МОЙТА [Official Video]

3:53

АТАНАС КОЛЕВ - МОЙТА [Official Video]

Atanas Kolev

Показвания 262 хил.

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

20:28

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

Suzie&Reni Georgievi

Показвания 42 хил.

Paris Saint-Germain vs. Manchester City: Extended Highlights | UCL on CBS Sports

10:32

Paris Saint-Germain vs. Manchester City: Extended Highlights | UCL on CBS Sports

Champions League on CBS Sports

Показвания 4,8 млн.

Kardeşlerim 11. Bölüm

2:28:23

Kardeşlerim 11. Bölüm

KARDEŞLERİM

Показвания 7 млн.

-15 DERECEDE BİR GÜN GEÇİRMEK! - KAÇKAR DAĞLARI

26:05

-15 DERECEDE BİR GÜN GEÇİRMEK! - KAÇKAR DAĞLARI

Kafalar

Показвания 3 млн.

VURDUĞUN CEZAYI / ÖDÜLÜ AL!

26:49

VURDUĞUN CEZAYI / ÖDÜLÜ AL!

Kafalar

Показвания 3,7 млн.

BU VİDEOYA HAYIR DERSEN ÖLERSİN!

26:16

BU VİDEOYA HAYIR DERSEN ÖLERSİN!

Kafalar

Показвания 7 млн.

GÖTÜR BENİ GİTTİĞİN YERE ! / KONYA

31:22

GÖTÜR BENİ GİTTİĞİN YERE ! / KONYA

Kafalar

Показвания 2,9 млн.

SİHİRBAZLIK SINIRLARINI ZORLAYAN GÖSTERİ w/ KIVANÇ VE BURAK

37:16

YETERSİZ LİMİT! KAFALAR YENİ KONSEPT!

43:26

YETERSİZ LİMİT! KAFALAR YENİ KONSEPT!

Kafalar

Показвания 4,8 млн.

CEZALI DEV MONOPOLY! w/ Shredded Brothers

28:42

CEZALI DEV MONOPOLY! w/ Shredded Brothers

Kafalar

Показвания 4,7 млн.

BİR GÜNLÜĞÜNE HAYATLARIMIZI DEĞİŞTİRDİK!

32:45

BİR GÜNLÜĞÜNE HAYATLARIMIZI DEĞİŞTİRDİK!

Kafalar

Показвания 4,8 млн.

HESAP KİMDE? - KAFALAR VS BIGBOSSLAYF (120.000TL)

41:37

HESAP KİMDE? - KAFALAR VS BIGBOSSLAYF (120.000TL)

Kafalar

Показвания 6 млн.

АТАНАС КОЛЕВ - МОЙТА [Official Video]

3:53

АТАНАС КОЛЕВ - МОЙТА [Official Video]

Atanas Kolev

Показвания 262 хил.

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

20:28

КОЛКО ДОБРЕ НИ ПОЗНАВА: ELEXA | Епизод 2

Suzie&Reni Georgievi

Показвания 42 хил.

Paris Saint-Germain vs. Manchester City: Extended Highlights | UCL on CBS Sports

10:32

Paris Saint-Germain vs. Manchester City: Extended Highlights | UCL on CBS Sports

Champions League on CBS Sports

Показвания 4,8 млн.

Kardeşlerim 11. Bölüm

2:28:23

Kardeşlerim 11. Bölüm

KARDEŞLERİM

Показвания 7 млн.

Esra Erol'da 5 Mayıs 2021 | Tek Parça

2:10:15

Esra Erol'da 5 Mayıs 2021 | Tek Parça

Esra Erol'da

Показвания 157 хил.

Arka Sokaklar 589. Bölüm Fragmanı - 2

0:54

Arka Sokaklar 589. Bölüm Fragmanı - 2

Arka Sokaklar

Показвания 540 хил.

Cam Tavanlar 2.Tanıtım | Yakında Show TV'de

0:54

Cam Tavanlar 2.Tanıtım | Yakında Show TV'de

Show TV

Показвания 447 хил.

GUESS The AMONG US *QUIZ* (HARD EDITION)

14:26

GUESS The AMONG US *QUIZ* (HARD EDITION)

SSundee

Показвания 913 хил.

Hercai 69. Bölüm (FİNAL)

2:28:29

Hercai 69. Bölüm (FİNAL)

Hercai

Показвания 3,3 млн.

"ЗЛАТНИЯТ СКУНКС" ДОГОНИ КОРНЕЛИЯ НИНОВА

8:21

"ЗЛАТНИЯТ СКУНКС" ДОГОНИ КОРНЕЛИЯ НИНОВА

Господари на ефира I Gospodari na efira

Показвания 73 хил.